Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziomasart
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:49, 09 Wrz 2010 Temat postu: Problem z wysłaniem |
|
|
Zrobiłem wszystkie ankiety u danego rolnika, ale nie wyskakuje mi komunikat poprzez który ankiety te mogłyby zostać wysłane do dyspozytora. Dwóch pierwszych rolników udało mi się wysłać ich ankiety bez przeszkód. Co mam robić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
suszek
Rachmistrz
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:58, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nowa wersja oprogramowania i zmiany.
przejdz do tej zakładki masz tam opis tego problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Emmiillkkaa20
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:40, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam ten sam problem ,4 ankiety wysłałam bez problemu a z 2 nie idzie. nawet na ikonce ankiety nie pojawiłsię zielony ptaszek, ktory oznacza "zrobienie" ankiety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomeks
Rachmistrz
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:10, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
cierpliwości;] i czytajcie dobrze forum, cała Polska ma taki problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prezes
Administrator
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:15, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Problem to powinien mieć Softline, że niezbyt dostatecznie testuje swoje oprogramowanie, ba nad tą wersją (spisową) powinni już pracować od spisu próbnego. Gorzej niż Microsoft.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomeks
Rachmistrz
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:00, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
SIGNITY nie SOFTLINE - za te błędy w moim przekonaniu odpowiada ta pierwsza firma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prezes
Administrator
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:00, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Bynajmniej powinien dostać po dupie ten kto to pisał. Może nie do końca, bo tak dostałoby się programistom, ale ten program powinien być zawczasu testowany, aby te błędy wyłapać i naprawić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Prezes dnia Czw 22:00, 09 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ila
Rachmistrz
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 22:06, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
tomeks napisał: | SIGNITY nie SOFTLINE - za te błędy w moim przekonaniu odpowiada ta pierwsza firma |
Softline odpowiada za aplikację mobilną, więc za to, że nie można wysłać też.
Sygnity odpowiada za aplikację dyspozytora i częściowo za bazy.
A jeśli nie można wysłać ankiety, to jest to błąd, który będzie poprawiony w nast. wersji aplikacji mobilnej. Trzeba na nią poczekać i już na nowej wersji tylko odesłać te ankiety.
Teraz można jedynie zrobić coś takiego, że zrobić 'anuluj wywiad' i wybrać 'brak respondenta', wtedy dane z ankiety zostaną przesłane do dyspozytora i będą tam bezpiecznie czekać na dokończenie ankiety nową wersją programu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ila dnia Czw 22:10, 09 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rachm
Rachmistrz
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:21, 16 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
ila napisał: | tomeks napisał: | SIGNITY nie SOFTLINE - za te błędy w moim przekonaniu odpowiada ta pierwsza firma |
Softline odpowiada za aplikację mobilną, więc za to, że nie można wysłać też.
Sygnity odpowiada za aplikację dyspozytora i częściowo za bazy.
A jeśli nie można wysłać ankiety, to jest to błąd, który będzie poprawiony w nast. wersji aplikacji mobilnej. Trzeba na nią poczekać i już na nowej wersji tylko odesłać te ankiety.
Teraz można jedynie zrobić coś takiego, że zrobić 'anuluj wywiad' i wybrać 'brak respondenta', wtedy dane z ankiety zostaną przesłane do dyspozytora i będą tam bezpiecznie czekać na dokończenie ankiety nową wersją programu. |
Softline odpowiada za część mobilną, to się zgadza, ale nie odpowiada już za serwery przyjmujące dane od tej części mobilnej, więc jeśli synchronizacja nie działa bo jest problem z serwerami, to jest to problem Sygnity. Z tego co zdążyłem się zorientować, to w takiej sytuacji liderzy mogą zgłaszać błędy w jakimś systemie zgłoszeniowym, innym niż serwis Softline.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|