Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snip
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:37, 02 Mar 2011 Temat postu: Błąd aplikacji census.exe |
|
|
Też tak macie że co x ( średnio co 15 ) budynków po wybranie punktu i kliknięciu otwórz pojawia się jakby brak miasta i ulicy lub błąd aplikacji census.exe , trzeba restartować i wtedy jest już wszystko ok?
Jest to co najmniej denerwujące bo sama aplikacja wolno chodzi i jeszcze dzięki temu dziwnemu bug'owi tracę dodatkowy czas ;/
Jeśli więcej rachmistrzów to ma to wydaję mi się że jest to do poprawienia, aczkolwiek panowie z softline'u pewnie stwierdzą że już się nie opłaca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
eko185
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:48, 02 Mar 2011 Temat postu: Re: Błąd aplikacji census.exe |
|
|
snip napisał: | Jeśli więcej rachmistrzów to ma to wydaję mi się że jest to do poprawienia, aczkolwiek panowie z softline'u pewnie stwierdzą że już się nie opłaca |
Sprawdzimy to co napisałaś i ewentualnie zaszantażujemy panów z Softline
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
anthony
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: mazowieckie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:01, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
snip, moja statystyka wynosi że co około 20 budynków jest ten sam błąd co opisałeś.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez anthony dnia Śro 23:02, 02 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
janstar
Rachmistrz
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:53, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ja dzis mialem 1wszy raz ten blad - i nic wiecej niz reset nie pomoze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcelino30
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:40, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich!
Ja miałem taką sytuację że nawet reset nie pomógł! Przy próbie uruchomienia census'a tylko na środku ikonka firmowa mały postęp ładowania i kręcące się kółeczko. I tak bez rezultatów dalszych. Musiałem ponownie zainstalować census'a z pliku instalacyjnego rachmistrz.cab. Wówczas dopiero aplikacja się załadowała.
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|