Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brzeżanka
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 19:40, 13 Kwi 2011 Temat postu: konfiguracja z siecia GUS |
|
|
Czy macie też taki problem z nawiązaniem połączenia z siecią GUS? Ja mam ! Trafia mnie jak z 3 piętra lecę przed blok łapać zasięg albo zrobić synchronizację. I drugie pytanie
Czy Wam też znikają adresy?????(pojawiają się dzień później)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mata
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: Śro 22:44, 13 Kwi 2011 Temat postu: Re: konfiguracja z siecia GUS |
|
|
brzeżanka napisał: | Czy macie też taki problem z nawiązaniem połączenia z siecią GUS? Ja mam ! Trafia mnie jak z 3 piętra lecę przed blok łapać zasięg albo zrobić synchronizację. I drugie pytanie
Czy Wam też znikają adresy?????(pojawiają się dzień później) |
Ja się zasięgiem nie przejmuję i jak tylko mam taka mozliwość - to anuluje synchronizację - szkoda mi czasu.
Co do adresów to nie rozumiem o co chodzi z tym znikaniem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brzeżanka
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 5:48, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
To ja Ci wytłumaczę.....
Umówiłam spotkanie na np. 10.00 dnia XX ide pod dany adres , okazuje się że adres zniknął , dzwonie do GUS , oni nie wiedzą być może ktoś spisał się przez Internet. Na następny dzień adres pojawia mi się w telefonie a spotkanie przepadło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dar61
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: d.śl Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:22, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Prawdopodobnie respondent zalogował się do CAII ,i po próbie samospisu zrezygnował zaznaczając że chce być spisany przez rachmistrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
paula69
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:08, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Klopoty z połączeniem z siecią GUS mam codziennie już mnie szlak trafia bo przerywa mi wypełnianie ankiety. Nie wiem dlaczego przecież program jest wgrany w telefonie i nie powinno to mieć żadnego wpływu. Rozumiem, że nie wysłała bym ankiet, ale dlaczego mi przerywa? Mieliście coś takiego? Moja liderka nie wie o co chodzi, dyzpozytor tez nie bardzo, mówi że to może uszkodzenie telefonu i jak by co to można je reklamować. Zskoda mi trochę czasu na wymianę bo stracę przez to około tygodnia pracy. Proszę o radę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
alek85
Dołączył: 11 Kwi 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:37, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Według mnie wyskakuje taki komunikat poniewać traci zasięg z GUS-em czyli z Orange nie ma tam zasięgu.
Moja rada oczywiście ewentualne wykonanie na własne ryzyko to przełączenie telefonu w tryb samoloto. Wtedy niebędzie żadnego połączenia z Gusem, nikt siędo cienie nie dodzwoni, ty nigdzie się nie dodzwonisz, i nie wykonasz synchronizacji. I o ewentualnym włączeniu alarmu nikt się nie dowie.
Twój wybór. Oczywiście mogę się mylić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
onNN_
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:06, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
czasami, są problemy z konfiguracją sieci ponieważ system sam zmienił jakąś swoją opcję.
Liderzy posiadają instrukcję(bardzo prostą), jak prawidłowo skonfigurować połączenie- czyli jak nie mieć problemów z siecią.
Jakby ktoś chciał takową mogę wysłać na maila, bo sam niedawno dostałem;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mat
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:11, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
onNN_ napisał: | czasami, są problemy z konfiguracją sieci ponieważ system sam zmienił jakąś swoją opcję.
Liderzy posiadają instrukcję(bardzo prostą), jak prawidłowo skonfigurować połączenie- czyli jak nie mieć problemów z siecią.
Jakby ktoś chciał takową mogę wysłać na maila, bo sam niedawno dostałem;] |
Brdzo prosze o pomoc nie wiem co robic chyba cos poprzestawialem
poprostu nie ma polaczenia. przy nawiazywaniu polaczenia wyswietla sie takie okienko z komunikatem Niemozna nawiazac polaczenia
Wybrano numer:
Z nieznanego powodu nie mozna nazwiazac polaczenia.
Aby sprawdzic opcje polaczenia i w razie potrzeby je zminic, wybierz opcje
Ustawienia. Jesli problem wystepuje nadal to zresetuj urzadzenie przenosne w sposob opisany w dokumenstacji producenta.
i na dole mozna wybrac ustawienia albo odrzuc
prosze napiszcie co zrobic jak to ustawic bo nic nie moge zrobic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazik
Administrator
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:13, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
reset urządzenia ;d
nie masz połączenia z orange, gus czy co??
dzwonić możesz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mat
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:14, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
dzwonic moge chyba cos w ustawieniach jest poprzestawiane w polaczeniach ale nie moge dojsc do ladu z tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazik
Administrator
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:29, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
A jak klikniesz w górną belke to masz połączenie z gus czy orange??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mat
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:51, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ok dziekuje mialem przestawione juz sobie poradzilem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
baron
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:31, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich na forum Rachmistrzy.
Mam problem po wgraniu nowej wersji programu 5.8.1.0 nie mogę zrobić synchronizacji różnicowej. Na belce górnej przy ty znaczku V jest cały czas krzyżyk a powinien być chyba małe v. Gdy robię synchronizację różnicową to w połowie pojawia mi taki komunikat Nie można nawiązać połączenia z serwerem. Proszę zweryfikować konfigurację połączenia z siecią GUS. I na belce górnej wyświetla się Stk_Service zamiast Census Mobile. Może ktoś z Was tez miał taki problem i jak sobie z nim poradził. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam i życzę samych miłych respondentów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
eko185
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
kate
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 20:55, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Od wczoraj nie mogę zrobić żadnej synchronizacji, wczoraj wyświetlało: Brak połączenia z Gus, proszę zweryfikować połączenie, dzisiaj wyświetla brak połączenia z serwerem. Co mogę zrobić żeby z powrotem mieć to połączenie? Resety nic nie pomogły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mklopocki
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzeziny /k. Łodzi Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:05, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli od razu po klepnięciu przycisku Synchronizacja wyrzuca Brak połączenia z serwerem sprawdzamy komunikację z serwerami:
- czy mamy właściwie skonfigurowane i podniesione połączenie (nazwa GUS)
- odpalamy Konfigurację połączenia poprzez Instalator 3.1
- sprawdzamy połączenie manualnie:
- na normalnie podniesionym połączeniu odpalamy przeglądarkę Operę
- wklepujemy adres http://skom.aspis.local:8080
- alternatywnie wklepujemy adres http://skom.aspis.local:8080/inst/softline.cab
Jeśli poprzez przeglądarkę odpala się nam strona JBoss'a (zwyczajnie wczytuje się), bądź zgłasza się możliwość pobrania pliku na urządzenie - znaczy to że HH chyba zgłupiał.
U mnie skończyło się to brakiem połączania przez cały dzień, samoczynnym pożarciem książki telefonicznej, utratą reszty ustawień i na koniec Hard Resetem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mklopocki dnia Czw 21:09, 26 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kate
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 21:36, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Wyświetliło mi się nie można wyświetlić str, jak wpisałam tą:http://skom.aspis.local:8080 ; co mogę zrobić teraz jak wyświetla: nie można nawiązać połączenia z serwerem. Proszę zweryfikować konfigurację połączenia z siecią GUS?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kate
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 21:50, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
W ogóle jak wejdę na baterię to tam jest napisane: RDM Mobile v0.1.0.36 nie podłączony. Czy da się coś zrobić, czy nie obędzie się bez pełnego resetu?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kate dnia Czw 21:51, 26 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mklopocki
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzeziny /k. Łodzi Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:33, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
@kate: RDM-em się nie przejmuj, to coś działa tylko jak jest podniesiony VPN. Wtedy nawiązuje połączenie z serwerem i wysyła mu stosowne dane. Bez tego bezsensownie bombarduje serwer, do którego nie może się połączyć, podtrzymuje połączenie GPRS i zajeżdża dzięki temu baterię.
No to rozwiązania są trzy: planowane wyłączenie serwerów, ich pad albo tajemnicza awaria terminala.
Pierwsze dwa wyeliminujesz pytając innego rachmistrza z twojego terenu czy jemu działa, a trzecie... No cóż - z tym możemy sobie poradzić sami, albo możesz oddać telefon do lokalnych informatyków. Ty wybierasz rozwiązanie dla Siebie korzystniejsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kate
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 7:52, 27 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie za pomoc:) Zadzwoniłam do liderki, kazała mi wejść w menu start, połączenia - mobilna sieć vp wyłączyć i włączyć i udało się zrobić synchronizację
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
eko185
Administrator
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:44, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Dziś dostałem wiadomość od Pani lider:
Otrzymałam komunikat w sprawie trudności z połączeniem
się z siecią GUS:
"W celu udzielenia pomocy Rachmistrzom wystarczy zmienić połączenie z 3g na 2g można to zrobić w następujący sposób:
1. START
2. Settings
3. Osobisty
4. Telefon
5. Wybrać zakładkę (na dole) "Usługi GSM/UMTS
6. Zaznaczyć "Pasmo", następnie "Pobierz ustawienia"
7. I wybrać:
Typ sieci: GSM
Pasmo: GSM (900+1800)+UMTS(2100+900)
8. Potwierdzić w prawym górnym rogu "OK". "
Ten zabieg powinien pomóc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|